Tema: Re: Papasakokit dabar apie stiprintuvus
Autorius: Sail
Data: 2016-10-10 12:58:23
Su rele tai as schema kazkada dariau su KT315 tranzais, ijungimo uzlaikymas
+ apsauga nuo pastovios dedamosios. Toli grazu ne visuose stiprintuvuose
buna.

Apsaugos schema (ar as ka ne taip suprantu?) buna dedant i galinio tranzo
kolektoriaus grandine maza varza, ir itampos kritima ant jos naudojant
valdymui.