Tema: Re: Papasakokit dabar apie stiprintuvus
Autorius: eMJei
Data: 2016-08-29 17:19:57
pieva sitoks skaiciavimas visiska. Realiai yra taip kad garsas ne "gal
kazkiek pagereja", o pagereja tiek kad "pries" - isvis nebklausai
sistemos, o "po" - visada lauki momento kada galesi klausytis sistemos.
Taigi skirtumas ne "kazkiek", o is esmes begalinis (dalyba is nulio
(nenoriu klausytis) negalima);

Toks šuolis supratime, gilesnėse audiofilinėse stadijose, nutinka ir dėl
paprastų upgradų, pvz amerikietiškų vibrapod kojybčių CD grotuvui. Aš
tikrai net neketinu klausytis savo CD, jei grotuvas be šių kojyčių :)
vėlgi skirtumas ne "gal kažkiek kažkur", o "šio CD grotuvo garsas be
kojyčių man neįodmus".

Tai tiek apie eksponentiškumą.