Tema: Re: Papasakokit dabar apie stiprintuvus
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-30 10:39:01
2016.08.30 10:23, eMJei rašė:
> focal chorus nėra tos kolonėlės, kad būtų skirtumas kaip iki mėnulio. O
> S90 nėra blogis absoliučia prasme. S90 korpusas , garsiakalbio dydis,
> suponuoja apie visai kito braižo kolonėles - Chorusai gi kūdi, su mažais
> garsiakalbiai - kita koncpecija.

hmm... nu lyg esu klauses S-90 formos ir dydzio geru kolonkiu. dideli
fiziskai dinamikai klausomi tyliai turi zavesio, o be napriazkes gali
klausyt ir truputi garsiau. as jei tureciau vietos, tikrai imciau tokios
formos. kazkokie pas gimine pigiakai lyg pionieriai, nu normaliai groja,
zinant, kad ju kaina nauju max 700-800Lt buvo, dydis - didesni uz s-90.