Tema: Re: Papasakokit dabar apie stiprintuvus
Autorius: TOMas
Data: 2016-09-01 11:50:25
Zinai, gal tiek to nebesigincysiu daugiau, nes matau beprasmiska, jei
nesugebi nuo pradziu paskaityt ka rasau :) pakartosiu paskutini (jau net
nebesuskaiciuoju kelinta) karta. Tavo tikslas turetu buti paciam nusiripinti
kad ir su LAME bent 2 skirtingo bitrait'o variantus ir su vieno zmogaus
pagalba pasidaryt paprasciausia akla testa. VISKAS:) O tu cia kalbi apie
kazkokius balius - festivalius :)   Normalaus paprasto testo rezultatus jau
butu galima aptarineti, o ne kazkokius interneto narsyklese atliktus testus
:) O del mano girdejimo-negirdejimo nesirupink. Tuo labiau butu labai idomu
isgirsti tamstos atsakyma su nuoroda kurioje vietoje as teigiau, kad
negirdziu skirtumo? :)

"fenix@w"  parašė naujienų news:nq8olt$o10$1@trimpas.omnitel.net...

2016.09.01 11:18, TOMas rašė:
> Taip, "isirodyti" sau gali kiekvienas, bet tik jokiu budu ne
> internetiniuose testuose, manau pats supranti kodel arba cia apsimeti
> kad nesupranti, o jei tikrai nesupranti, tai skaityk viska nuo pradziu
> ka rasiau kol suprasi :) Cia mano nuomone, o pats, jei manai kad viska
> girdi net normaliai neistestaves tai puiku :) Bet but grazu bent kol kas
> neteigti kad viskas "taip akivaizdziai skiriasi" :)

ka nori situo postu pasakyt? pas mane dabar darbe kolonkes creative
sbs240, shudas totalus, su napriazke galiu isgristi skirtuma 128 ir 320,
man to uztenka. del grupso - sakiau, suorganizuosiu, tik reikia
normaliai paorganizuot su alum, stipresniais, draugu pasikviest,
kolonkiu bent 3 komplektus, muzono susigalvot ir t.t. man ir taip viskas
aisku. esu tiksliuju mokslu atstovas, tai abstrakciju is manes nebus.
taigi, ka norejai pasakyt? kad turiu ieskoti internete failu ar pats
turiu su Lame nusiripint viena kart 128 (192), kita syk 320? abu
varianta blogi ar geri?
nepradek fleimo jei pats negirdi skirtumo - tau niekas nepades. nei
spygliai, nei marmuro prokstem iskaltas kambarys, nei sventintas laidas.