Tema: Re: Nepamirstant aklus testu temos...
Autorius: Sail
Data: 2014-09-15 08:38:53
Nifiga, bijai sufeilint teste, ir neduok dieve prarasti tikejima. Tai butu
pakankamai ziauru, praregejimas siaip skausmingas procesas.

Faina matyt, kaip tarsi racionalus zmogus gali tiketi va tokiom nesamonem.
Net pavydziu...

O kad gera aparatura gerai groja mes nesigincijam.

Pakviesk ta audiofila maitinimo kabelius atskirianti i testa, mes pinigu
pastatysim.