Tema: Re: Nepamirstant aklus testu temos...
Autorius: Sail
Data: 2014-09-08 08:14:39
Neteisingai lygini.

I kasi Stauskas turetu metyt tik vienas, vticharia, be aplinkoje esanciu
zmoniu. O jei kas nors stebetu is salies ir skaiciuotu, va tada turetu
pataikyt tik 50/50.
Tada atitiktu tavo "akla testa" garsui, kai stresas uzspaudzia ausis ir
pradeda nihuja nesigirdet.

Man su aklu vodkes testu taip pat buna. Kartais paragauju is to paties
buteliu, nu skanu skanu, o kartais sudas ir tiek.
Reiska degtine veikia menulio fazes ir jezaus akmenys, ir jei pataikau
patraukt geru momentu, tai vodke pasitaiko skani.

Bet jei taip smegenim pagalvojus - o gal vis tik ne vodke kalta, o siaip,
zmogaus fiziologija?