Tema: Re: Nepamirstant aklus testu temos...
Autorius: eMJei
Data: 2014-09-10 17:44:09
2014-09-10 16:35, Sail rašė:
> Bet tai tu juk tiki, kad va tas kabelis kuris darbar prijungtas skamba
> gerai? Taigi cia tas pats, kaip su ta piliule - tiki reiskia skamba.

Ne tikiu, o zinau. Karts nuo karto profilaktiskai pakeiciu kitu, palyginti.

Noreciau iskarto paneigti isitikinima kad visa tai sunkiai girdima, 7 ir
8 cierkos skirtumu ribose - ribos tikrai placios, ir tikrai islipa is
menulio fazes, nuotaikos ribu. Tiesa turbut testuoti ka nors esant
didesniam nuovargiui neverta, o jei neiseina reik gerai kavos padaryt
kad smegenys dirbtu, islaikytu itempta, atidu, pakartotina klausimasi .

> Kitas klausimas - kodel tiket to konkretaus kabelio skambesiu pradejai?
> Atsakymas tikriausiai tame, kad viena karta taip pasirode kad geriau, va ir
> patikejai.

Juokingiausia kad pirma vakara klausiau nepgragrota, tai buvo demo
kabelis, kuris salone jau kuri laika guleje neprijungtas. Prasigrojo tik
KITA vakara. Pirma vakara skambejo taip slyksciai kad tik patvirtino
neigiama pradine nuomone. JOKIU PLACEBO ir tikejimu nematau pagrindimo
kodel jis man turejo kazkodel susiukti galvoje kita vakara, kad jis jau
atseit groja. Nepamirskim kalbam apie pirkini, uz nemazus pinigus.

Niekuom kitu to paaiskinti negalima, apart to kaip yra istikruju - t.y.
kabeliai istikruju duoda didele itaka, ju skambesys skiriasi, ir tai kad
tikrai yra firmos gaminacios fantastiskai skambancius kabelius.

Nezinau be reikalo gal ne as uzlipau ant isvis egzotines (daugeliui
siame forume) temos - komponentu, ypac kabeliu prasigrojimo. Bet
skirtumai tiesiog tokie DIDELI, kad sau pasakiau jeigu darysiu ofiacialu
AKLA TESTA, panaudosiu nepragrota pries pragrota TA PATI kabeli, taip
paneigiant iskart du mitus, kad kabeliai negali prasigroti, ir kad
kabeliai apskritai turi kazkoki apaciuopiama itaka:)

> Be to, yra dar toks momentas, tu negali jau logiskai galvot apie ta dalyka,
> per daug investuota ir per skaudu bus pripazint, kad visa tai beveik veltui
> (na gera aparatura yra gerai, todel beveik veltui).

Ne vienas centas nenukeliauja veltui. Beto yra paradoksas, istikruju kuo
geresne aparatura komplektuoji tuo maziau ji nuverteja.