Tema: Re: Nepamirstant aklus testu temos...
Autorius: Sail
Data: 2014-09-10 10:17:58
Tau taip pasirode del tuometines menulio fazes, ir dabar, kai zinai, kad ten
tas kabelis, tai ir skamba zajabys.

Ir jei taves paprasytu atskirt is triju kabeliu kuris tas gerasis, tau
stresas iskart uzxujarintu ausis ir nebegirdetum.

Tad skamba jis tada tik kai zinai, kad jis ten. Skamba ne kabelis -
zinojimas.

Tai klasikinis placebo veikimas - padeda tada, kai zinai, kad turi padet.
Kai nezinai - nepadeda.
T.y. tiktakais galima gydyti realias ligas, jei tiki kad jie gydo, bet va
jei netiki, tai tiktakai nuo ligu nepadeda.