Tema: Re: bi-amping ?
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-29 00:43:10
On 01/28/2011 10:59 PM, Icetom wrote:

> Kodėl bandai burti iš kavos tirščių ir dar kitus klaidini? Jei jau
> blevyzgojam tai gal daugiau objektyvumo:/ ?

tai prasom. nes kolkas dar nieko objektyvaus neparasei skirtingai nei as.

> Viskas yra nurodyta - ATSIVERSK PAGALIAU bet kokio AV resiverio naud.
> instrukciją (pigesni modeliai dažniausiai dirba su 6-16 omų kolonėlėmis).

tu kanors be omu vatu ir kainos apie kolonele zinai? o kuo skiriasi
impedansas nuo varzos zinai? ka filtrai ka veikia koloneleje niekad
nesidomejai? ir pagal ka apskaiciuojamos ju charakteristikos?
ir dabar papasakok man bent apytiksliai, kaip tu suderini akustine
sistema, kai pajungi bi-amping per buitini resyveri.
knyguciu tu man vartyt nesiulyk, as gerokai rimtesniu knyguciu uz user
manualus prisiskaites sociai.