Tema: Re: bi-amping ?
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-26 15:08:36
On 01/26/2011 02:05 PM, Spakainas wrote:
> Beja Codekai, kokį kit'ą pasirinkai? Ar viską nuo nulio darysi? Mes

siaip tai dar galvoju, ir kolkas darau stiprintuva. kadangi tai toks
hobis kuriam mazai laiko yra tai letai juda.

kas del kaitaliojimu visokiu, tai siulau imti 1:1 kuri nors
konstruktoriu, o ne burti patiem kazka. jei norit burti, tada nafig tas
visaton'as is viso. imkit hds164 nomex, kuri nors is populiariu
aukstadazniu (vifa, eton, morel), tada bent jau zaisti verta.
o patys tai tik pagadinsit, kad visaton'as ispaude is savo garsiakalbiu.
beje, kad padidinsi turi ir teoriskai turesi zemesni rez. dazni, tai dar
nereiskia, kad koloneles geriau gros. jei taip butu, matyt visaton'as
butu taip ir padares.