Tema: Re: bi-amping ?
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-27 16:15:56
On 01/27/2011 04:03 PM, Dainiushas wrote:
> Kažkaip nukreipei temą kitur :)
>
> O šiaip, stiprintuvo sulitavimas nėra patirtis. Icetom's tau ne be
> reikalo siūlo pasivaikščiot po salonus - tada bent lygint turėsi su kuo.
> Nes man kažkada susilituotas stiprintuvas ant K174YH14 su kažkokių 3GDŠ,
> ble ble kaip nerealiai skambėjo.....

nu as niekam ir nepriestarauju. cia ant manes puola, kai parasau ne
taip, kaip kazkam noretusi. kazkodel pvz tu ir Icetom teigia, kazka
siulo, nors net nezino kiek as vaiksciojes kiek klauses ir kiek
bendraves su zmonem. taip pat ir pats esu padares stiprintuva ne viena,
ir su mikruskem ir su tranzais, ir su bipoliariais ir su lauktranziais,
ir A klases ir AB klases. esu juo lygines, derines. esu pats schema
perdarinejes. tai dariau suvokdamas ir matydamas konkrecias problemas,
kuriom spresti vel pasitelkdavau teorija, simuliacija, praktinius
bandymus. as nepuolu viskuo iskart girtis vos parases kelis sakinius
savo nuomones vien del to, kad kitas manim netiki, jauciasi
protingesnis, turtingesnis ar siaip geresnis. tegu jauciasi, man gi
neskauda.