Tema: Re: puslapio kainos
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-07-31 16:02:57
Kaip rašė autorius - jis klausė kiek kainuoja informacinė svetainė su dizainu. Aš parašiau - 200Lt. Sutinki, kad "informacinė svetainė su dizainu" yra gana platisavoka?

Pvz.: esu sudėjęs http://www.visaziste.lt/ darytas pagal tikslią užsakovo specifikaciją, dizainas tiesa modifikuotas šabloninis. Čia net neko nereikėjo programuoti.

Ir kiek mačiau studentai tokius kepa išsišiepę, ypač krizės laikais.

Tik nereikia pradėti svaigti, kad už tą pačia kaina gali gauti custom pažinčių portalą ar verslo valdymo sistemą.

-Mindaugas J.