Tema: Re: puslapio kainos
Autorius: Quicker
Data: 2009-07-31 10:51:42
vist wrote:
> Antras klausimas: ant kiek profesionaliai yra padaryti tie template?
> Kazkaip sunkiai ten randu kokius standartus atitinka template, ar
> validuojasi. As dar manau kad ir pats techninis sprendimas yra nemazai
> svarbu.

Man tai idomiau ne pats klausimas, o kokio velnio jis tau rupi? Na koks
skirtumas kokius standartus ten (ne)atitinka ir ar validuojasi kasnors
per kazkatais? Ar lankytojas uzejes i svetaine paleidzia validatoriu,
patikrina kaip validuojasi ir dar ivertina ar standartas atitinka jo
lygi ir tik tada ziuri kas ir kur, o jei neduokdie standartas
neatitinka, tai uzdaro ta svetaine?

PS. Ir apskritai - ten gi PSD failai yra, tai kaip nori - taip susikarpai.

--
Exclusive.LT - banerių apsikeitimo sistema