Tema: Re: puslapio kainos
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-07-31 10:43:32
o nx tos 1500 fotkiu? vadinasi arba jie lameriai, ir netycia gavosi
tiek daug geru foto (visos), nes buvo grazi diena ir apsvietimas
geras, arba jie lameriai, nes pridare dar daugiau kadru. ir kam jie
2?

na o tu lameris, nes viska daraisi pats. dar ir fotkint pats galejai su
telefonu - nepagalvojai? :D