Tema: Re: Spam'as jau legalus?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-17 21:39:51
IMHO Verslo Zinios biski paskubejo. Bent jau man prieinama aktuali istatymo
redakcija skamba sitaip:

14 straipsnis. Asmens duomenų tvarkymas tiesioginės rinkodaros tikslais

1. Asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik po
to, kai duomenų subjektas duoda sutikimą.

2. Asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais, jeigu
juos renkant yra nustatoma asmens duomenų saugojimo trukmė.

3. Duomenų valdytojas privalo sudaryti aiškią, nemokamą ir lengvai
įgyvendinamą galimybę duomenų subjektui išreikšti sutikimą ar nesutikimą dėl
jo asmens duomenų tvarkymo tiesioginės rinkodaros tikslais.

4. Duomenų valdytojas, kuris teikdamas paslaugas ar parduodamas prekes šio
įstatymo nustatyta tvarka ir sąlygomis yra gavęs iš duomenų subjektų,
esančių jo klientais, kontaktinius asmens duomenis (vardą, pavardę ir
adresą), šiuos duomenis gali naudoti be atskiro duomenų subjekto sutikimo
tik savo paties panašių prekių ar paslaugų rinkodarai, jeigu klientams yra
suteikiama aiški, nemokama ir lengvai įgyvendinama galimybė nesutikti arba
atsisakyti tokio duomenų naudojimo pirmiau nurodytais tikslais, jeigu
klientas iš pradžių neprieštaravo dėl tokio duomenų naudojimo teikiant
kiekvieną pasiūlymą.