Tema: Re: Spam'as jau legalus?
Autorius: Artūras-M
Data: 2009-05-17 02:02:10
Feniksas wrote:
> man pvz ateidavo ~200laisku su spam'u per diena, is ju ~150 rusisku
> tai patikek, buvo problema.

Man pastoviai po tiek lenda, tik aš jų nematau, praktiškai visi nutupia junk folderyje. Beje,
tipiškam lietuviui nuo rusiško spamo apsiginti yra kaip du pirštus apdaryti - praktiškai visas
rusiškas spamas ateina koi8-r koduotėje, užtenka taisyklę parašyti pašto programai ką ji turi
su šios koduotės laiškais padaryti ;)
O kovoti su spamu galima tik nekreipiant į jį dėmesio. O kas nori teisinės valstybės statuso
spamo atžvilgiu, tai kai gaus tą statusą, tai apsiverks kruvinom ašarom pats. Pvz Vokietijoj
duomenų centrų skundų nagrinėjimo tarnyba jau net nesigilina, atėjo skundas iš spamhauzo,
spamkopo ar kito idioto, siunčia reikalavimus pašalinti problemą per 24 valandas arba atjungia
IP. O labai dažnai, tuos skundus rašo absoliutūs idiotai, arba idiotų robotai ir tie skundai
yra nepagrįsti. Susidaro užburtas ratas, papildomas darbas visiems, papildoma įtampa ir taip
ratu...