Tema: Re: Spam'as jau legalus?
Autorius: Levas
Data: 2009-05-17 09:16:17
popierinis skundas naudojamas ne kokiam duomenu centrui, o paciam reklamos davejui. Yra tokiu Lietuvisku kontoru kurios siuncia pasiulymus net tada, kai pasiskambini ir pasakai kad nenori. Arba pasako, kad eiktu... norim ir siusim. Tas pats kaip myzti laiptineje- nusikaltimas maziukas, bet job..#%#@ kaip nefaina.

Koi8 as irgi pazymejes kaip spam pozymi. As tik nesuprantu spameriu, kodel jie tokias koduotes naudoja? Istorinis softas?
--
Bye, Levas