Tema: Re: Nuomonės apie hostingo tiekėją
Autorius: audrius
Data: 2012-05-10 14:07:00
jega yra 12 arba 24h senumo pilni backupai, dvigubai jega - jei jie yra dar ir pas hostintoja, trigubai jega - gali juos pasiekti be papildomo mokescio
visa kita visiems pasitaiko, neturejau dar tokio hostintojo, kuris nebutu pagrybaves savo nuoziura

"Audrey Flux'us" <audrey@epalete.com> parašė naujienų news:jo8rfh$5gk$1@trimpas.omnitel.net...