Tema: Re: Nuomonės apie hostingo tiekėją
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-05-06 14:38:56
Vualia :) pazystamas ir kazkokiam pigiam saitus savo laiko, tai buna veikia tai ne :) tik nepamenu pavadinimo :)

Manuo nuomuone yra 2 tipai hostingo vartotoju:

1. Tie kuriem svarbu butu pigu;
2. Tie kuriem svarbu butu patikima, patikima ne vien, kad veiktu puslapis, bet kas bus jeigu bus, pvz. jei nusprogs servas ar dar kazkas atsitiks.

P.S.

    Save drysciau priskirt prie 2 tipo, tai rinkdamasis hostinga ziurejau, kad jis butu patikimas, del to rinkausi hostex nes jis tuo metu buvo microlink nuosavybe, o microlink pazystamas kaip tik adminu dirba del to zinau kaip kas kazkiek, kad tai rimta imone ir net pirmo lygio ISP, ta prasme jie turi savo slangas i uzsieni, o ne kaip kiti tik ima is kokio TEO ir pan...

    O tie tokie graziais pavadinimais, bet niekur negirdeti hostintojai man sudaro tik saraskino kontoros vaizdeli, tegul jie bent savo metines finansines ataskaitas sudeta ir t.t.. kad eitu susidaryti vaizda kokia tai imone ir aisku suzinoti tiksliai ant kokiu masinu viskas sukasi ir beje kiek visko grudama i viena masina, toliau kaip daznai keiciasi darbuotojai ir tt... nes jei mokami grasiai reiskias koks adminas supykes ant sefo gali ka ir pridirbti, niekad neverta rinktis imones kurioje dirbantys zmones yra nepatenkinti....

    Beje dabar hostex priklauso BDC (baltic data center), bet kol priklause microlink, vienam is didesniu Lietuvos ISP tai sudare rimta vaizda, aisku as nesiulau visiems rinktis hostex, bet pries renkantis hostinga tiekejo rimtumu reik labai rimtai pasidometi, gal ten is viso kokie studentai serva pastate ir pjauna gryba.