Tema: Re: SEO mitas...
Autorius: viska_dare_vienas
Data: 2012-04-04 10:30:46
Atsiprašau. Kažkaip net gėda, kad žinių pateikiu mažiau, isterijos daugiau. Matyt, dakniso mane ta Google komercija ir developer'ių dresavimas jau turbūt ant kiekvieno kampo, nors naudos tai atneša portalo savininkams tik iš dalies. Atsiprašau.

"audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:jl184r$3nh$1@trimpas.omnitel.net...
> as SEO sferoj atsilikes koki ~2-3metus, bet tamsta visus 10 ;)
>
> "viska_dare_vienas" <a@a.lt> parašė naujienų news:jl17e1$2jk$1@trimpas.omnitel.net...

>>> 2. Idedi kazkoki i tema turini, be jokiu ten "optimizaciju"