Tema: Re: serveriai.lt išsidirbinėja
Autorius: Flycat
Data: 2012-03-10 11:03:05
> pritariu, beje hostingas nebedaug kainuoja kad kelti bangas.isejai pas kitus
> ir spjovei , jei kas nepatiko.

Tai aš taip ir padariau - išėjau. Prieš tai bandžiau ieškoti teisybės
jiems rašydamas, tuoj po naujų planų paskelbimo pradėjom susirašinėti. Į
mano laiškus su IV darbuotojų nurodytais resursais ir įsipareigojimais
(su pavardėmis ir pareigomis) gaudavau atsakymus su nuodorodomis į
talpinimo planus ir taisykles. Siūliau kompromisą, kad nebūtų nei jiems,
nei man, atsakymas - nuoroda į talpinimo sutartį.  Jokio žmogiško
bendravimo.

Visą laiką bendravau tvarkingai, tik nurodydams punktus ir t.t., be
didelių emocijų. Bet kažkaip po keliolikos laiškų į vienus vartus,
vėliau per jų sistemą atsisakius paslaugų ir, paprašius kompensacijos už
neišdaudotą laiką, gauti pasiūlymą atiųsti pretenziją paprastu paštu,
atleiskit, bet ir mane užėdė...

Jei kažkam (pvz. alias) pasirodė, kad aš išsidirbinėju, tai paskutiniai
du laiškai siųsti IV, jau buvo viso to pasekmė pagal principą - tu man,
aš tau.

Žinoma paprasčiausia buvo išsikraustyti ir nesukti galvos, bet dėl to
šiknoj ir sėdim, kad numojam ranka, kai ant galvos lipa, net nemėgindami
nors kiek už savo teises pakovoti. Aš bent jau pabandžiau, nors tie keli
litai, tikrai neverti tiek laiko ir nervų...

Flycat