Tema: Re: serveriai.lt išsidirbinėja
Autorius: Flycat
Data: 2012-03-09 22:31:22
> Parodyk, ką pateikei.
> Panašu, kad išsidirbinėji čia TU, o ne jie.

Neturiu po ranka to ką oficialiai siunčiau. Jei trumpai, tai jau rašiau
apie tai šitoj ng 2012.02.24 21:49, galiu copy/paste padaryti:

"Mano atveju prieš kelis metus jie, perimdami firmą e-Vaizdas, perėmė
mane kartu su kitais klientais ir patys įsipareigojo visą paslaugų
teikimo laiką suteikti pastovią nuolaidą ir nemažesnius resursus, nei
turėti. Su kiekvienų planų keitimu ar serverio atnaujinimu reikia rašyti
ir priminti apie tai, kiekvieną kartą aiškinant viską nuo pradžių, nes
ten sėdi vis kitas žmogus. Kol galu gale nebeliko su kuo bendrauti..."

Beje, paslaugų kokybe aš nesiskundžiau.

Flycat