Tema: Re: serveriai.lt išsidirbinėja
Autorius: viska_dare_vienas
Data: 2012-03-10 09:19:23
o mes prašysim nurodyti kur kiauras kibiras Verutės klėtyje, ane?

esmė - vienpusis sutarčių laužymas; apie tai informavus - formalus išsidirbinėjimas VISAI NE Į TEMĄ; mano nuomone - administracinės teisės pažeidimas - TEISMAS ir daugiau nieko jų turėtų laukti; kvalifikuotai surašyti patirtas išlaidas, nepamiršti sunkaus ir atsakingo skubaus darbo švenčių ir naktiniu laiku, bylinėjimosi išlaidų - kad maža nepasirodytų