Tema: Re: Laba diena mane apvoge
Autorius: alias
Data: 2012-02-08 23:35:06
Kodėl visi taip mėgsta daryti benchmarkus, simuliuojančius kasdienybėje retai pasitaikančias situacijas. Va jei būtum pamatavęs, kiek vidutiniškai ms užtrunka sugeneruoti defaultinės wordpress instaliacijos pirmąjį puslapį su atjungtu kešavimu, kraunant jį kartą per sekundę visą valandą / parą / savaitę, arba ten kokį defaultinį drupalą ar phpbb ar whatever -- būtų kitas reikalas. Ir pamatytum, kad niekuo ten niekas labai nesiskiria.

Kas dėl pralaidumo -- tikiu, kad pralaidumas plano, užvadinto 20mbps, skiriasi nuo plano, užvadinto 100mbps. Bet ir tie skirtumai nėra dideli. Kiek procentų? 20%?

Toks įspūdis, kad prisiperka visi ferrarių už 50 litų ir visi kartu po to stovi kamštyje.