Tema: Re: Laba diena mane apvoge
Autorius: ozzy
Data: 2012-02-08 08:47:00
O tai kokio bybio atsiprasant tie slankikliai ir kaina cia
http://www.dedikuoti.lt/

Tai rasyk imi paslauga be kainos, pasinaudosi men, suvesim statistika
pateiksim samata pagal realiai isnaudota, nx man uz apelsino zieve moket?

Reiskias omnitel pabege abonentai kvailiai jog nesutiko su planu asmeninis?