Tema: Re: Laba diena mane apvoge
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-02-08 12:57:31
Krize! :)

> Tiesiog nebepavelka savo pridalytu bonusu

    Reiskias tampa nekonkurentabilus... Tai sutraiskys juos kaip vabala konkurentai :)  nors jie jau senai sau duobe kasa su tais savo planais ir apribojimais kada kazkoks puslapis nustoja veikt ir meta i serveriai.lt nes virsijo koki nors plano limita :) tada kliento saitas nedirba ir klientas gali mikliai spjaut i toki hostinga ir iseit kitur... Man jau senokai keista - kaip jie dar nebankrutavo :)

P.S.

    Siais laikais yra tokia didele ir sparciai auganti hostingu pasiula, kad ateityje hostingo kaina turetu stipriai kristi, del to pagrindine hostingo marketingo strategija turetu buti islaikyti klienta nors jis moka ir 1$ per menesi! kitaip tiesiog neliks klientu nes tirkai atsiras kas pasiulys tokia kaina...

    Vat tokiomis salygomis ismokti teks isgyventi arba ju tiesiog neliks, daugiau kazkokiu pinigu imti galima nebent uz kazkokio patikimumo garantijas, bet ji reikia ir garantuoti 200%, bet tai nedidele sios rinkos dalis kuriems tai svarbu, didzioji dalis ziures kainos... O kelias kazka riboti ar stabdyti visa puslapi, kad pvz. virsijo plana tai ne i tvora ne i meta ..  vat tuo daug lankstesnis hostex, nors aisku turi savo minusu ir niuansu, bet niekad nesirauna ir nepjauna grybo jei ten kazka virsiji...

    Norint jiem isgyvent teks prisitaikyt prie rinkos salygu, nes kitaip rinka juos sutrins tiesiog :)

P.P.S. Niekad nenaudojau serveriai.lt, bet kaikurie mano klientai susidure :)