Tema: Re: Joomla ir IE
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-12-01 16:16:03
> p.s.
> mano subjektyviu pastebejimu, 64bit versija veikia apie 10% greiciau..

Del greiciu tai aisku nebandziau as to IE9, bet  seniau turejau viena testavimo metoda kuri cia news jau ne karta minejas, tiesa tai padaryti eidavo tik tam tikromis salygomis, vienu metu ant facebook mafia wars buvau uzsikabliaves ir dar priklausiau klanui kur buvo keli simtai zmoniu friendliste zaidziantys ta facebook zaidima, zodziu eidavo baisulinis srautas ivairiu postu kas diena i fb wall, kuris visas sukasi per jQuery....

Ir karta i para susirinkdavau visus giftus is facebook wall, tai reikedavo prabrowsing einant i "Older posts" iki 24 valandu senumo informacija, srautas kaip minejau buvo didelis desimtys postu per valanda, tai einant su Firefox ar IE, sie abu browseriai uzsilenkdavo po 10 valandu senumo postu, o su Google Chrome ar Flock (kuris beje ant chrome engine'o) laisvai prabrowsindavau visa para... o IE ar FF pradedavo nerespondyt ir baisiausiai letai dirbt nuo puses to, kad i paspaudima sureaguoja po 0,5+ minutes....

Tai su ziauriai dideliais FB wall einant daug atgal eina gerai pratestyt browserio performance ;) poto Chrome ir Flock pradejau laikyt 2 kartos narsyklem vien del to...

JDM.