Tema: Re: Joomla ir IE
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-11-30 16:51:45
Mano situacijoje tai IE reikalingas kazkiek nes kuriu .net projektus, pvz. naudojant clickOnce deploymentus ir t.t...  bet tik tokiem dalykam labiau kas liecia MS platformos informacines sistemas ar kita MS platformos software kuriant, o siaip naudoju Chrome ir jis tuo patinka kad ir isidiegt ner kas greitai ji ir lengvas ir netormozija ir dar kad greit startuoja :) na yr ir FF bet vien laukt kelias sekundes kol jis startuos mane paima baisus nervas ant jo :D jis ten update tikrina ar kazka, net jei juos isjungi jis tada tiesiog neupdatina bet tikrina vistiek ir taip stabdo ....