Tema: Re: Joomla ir IE
Autorius: alias
Data: 2011-11-30 20:08:39
Viskas labai paprasta. Upgrade'ink flash player'į. Jei nueitum į youtube ir pabandytum žiūrėti bet kokį video (pvz http://www.youtube.com/watch?v=yzC4hFK5P3g), tau pasiūlys flash player'į upgrade'intis.

Alternatyvus sprendimas -- upgrade'inti tavo puslapyje esančių youtube video intarpų embed kodus, video embed nustatymuose uždėjus 'use old embed mode'.

--
аrtificiаl lifeform intеndеd for assassination and sаbоtagе
www.newsgroups.lt