Tema: Re: Teksto ieškojimas krūvoje php failų
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-07-01 16:56:41
Nu pvz yra saitas i kuri dedamas pastoviai turinys, tai vieno turinio aka kurinio pradzios data 2007m, kito kurinio pvz. straipsnio ar kokios programos kuria duodama parsisiusti web puslapyje data pvz 2008, kito dar kazkokia, tai manau galima taip rasyt, pirmi metai tai reiks ir pacio domain name metus, kaip pvz as pasiemes tam tikra varda ir jei kas sumasto isikurti imone tokiu vardu tai laisvai su (C) irodau kad to vardo ideja mano jau nuo atitinkamu metu ir kad jie tik veliau sumaste panaudoti mano jau naudojama pavadinima, na bent as taip suprantu, taspats su programomis ar kitais kuriniais, kieno (C) senesnis to ir teises manau.

Nezinau, gal klystu bet manau taip turetu buti.

JDM.