Tema: Re: Teksto ieškojimas krūvoje php failų
Autorius: useris
Data: 2011-06-30 19:07:49
Šiaip tai rašyk kaip nori, autorių teisinė apsauga nuo to visiškai
nepriklausys, aš pats anksčiau galvodavau, kad nevalos adminai, neatnaujina
datos :)
Jei skelbi naują turinį, tai jau naujas kūrinys, todėl logiška nurodyti ir
naujausią datą. Bet kaip jau sakiau, teisinė apsauga visiškai nepriklauso
nuo to, ar bus ženklas ar nebus, ir kokios ten datos.