Tema: Re: Teksto ieškojimas krūvoje php failų
Autorius: FX
Data: 2011-06-29 17:24:04
Yra online dekoderiai ish ir y base64 ir t.t. tik reikia netingeti ieshkoti
per didyjy Google. O shiaip savo pluginu ir temu pagrindinese direktorijose
paieshkok languages ar panashiu direktoriju ar tiesiog besivoliojanchiu .po,
..mo failu...

P.S. jei nori ukishkai apeiti tokius mandrus footerius darai toky juoka
atsidarai per browsery saituka kuriame toks footeris... pasidarai view
source nusikopini viska nuo tos eilutes kur prasideda footeris, pasidarai
tushchia footer.php failiuka ir sugrudi tai ka radai zhiuredamas source
(aishku pachekink kad kokio kito nereikalingo sh nebutu nes kai kurie
dalykai buna loadinami footeryje kaip google analyticsai ir t.t.) ir turi
paprasta teksta be jokiu base64 ishsipisinejimu, tada jau gali redaguotis
kiek tik lenda... bet chia toks grubus ukishkas metodas jei smegenine verda
pats pasidarysi footeryje ka reikia ir kaip reikia ;)

FX

"useris"  wrote in message news:iuf9pv$agg$1@trimpas.omnitel.net...

Nu brač reikės pasižiūrėt. Yra ir man tekę susidurti, prašė išimti footeryje
"Made by something", o ten žiūriu kodas, kodas ir niekur nėra to teksto.