Tema: Re: Help! cPanel hostingas US
Autorius: neklausiu
Data: 2011-06-09 13:54:33
as naudoju webhostingpad uz 2 USD/men, pabegau is serveriai.lt, nes
serveriai sake, kad baisiai daug uzklausu pas mane, nors ten tik oscommerce.
webshostingpad rodo, kad ju serverio apkrovimas didesnis nei serveriai.lt,
bet saitas visada veikia, o serveriai.lt kai apsilankydavo googlebot tai
neatsidarinedavo.
Nors tas padas tai irgi siaip sau hostingas. bluehost vienas saitas per men
iki 150 GB trafiko pavaro ir veikia.