Tema: Re: Help! cPanel hostingas US
Autorius: FX
Data: 2011-06-06 17:40:04
Kazhkada jie vadinosi Pronet Hosting, po to juos nupirko Coolhandle Hosting
ir prasidejo shikna... apie Bluehost skaichiau daug visokiu negeru dalyku,
irgi dazhnai luzhineja ir t.t.

FX

"Sabotage"  wrote in message news:isinkp$dtq$1@trimpas.omnitel.net...

o koki dabar naudoji?

US zinau:

Bluehost - naudoju ilga laika, siaip geras hostingas, bet paskutinius kelis
menesius yra problemu su luzinejimu
JustHost - buvau nusipirkes bet daug taip ir neteko naudoti, nors kiek
naudojau problemu nebuvo. Pirkdamas ziurejau i atsiliepimus, buvo geri.