Tema: Re: Help! cPanel hostingas US
Autorius: FX
Data: 2011-06-08 11:52:16
Vat butent kad nereikia nei kosminiu talpu nei didelio load'o ant cpu reikia
tiesiog kad viskas veiktu neluzhtant kas savaite... reikes pazhiureti ka tas
hostgatorius siulo, bet pavadinimas tai neykvepiantis :DDD

FX

"AWeX"  wrote in message news:isncu5$2d4$1@trimpas.omnitel.net...

visi tie justhost fatcow ipage, etc realiai yra vienuose rankose, supportas
outsourced is Kiev`o tik po skirtingu zenkliuku :)

kadangi turiu keleta hosting reviews katalogu, pagal ne`fake teigiamus
reviewsus pirmauja hostgator. Bet cia irgi kai uzsirausi, ikis i nelaiminga
serva ir turesi bedos. Beto pakankamai zemi limitai cpu quotai, bet jei
saitas nedaug lankomas ir reikia gero ir greito supporto tai neblogas
pasirinkimas