Tema: Re: Mokejimai.lt zajobai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-28 19:14:40
Tai kad liaudis pas mus isdresiruota ant banklinku. Jis ne kreditine trauks,
o kodu kortele, geriausiu atveju - generatoriu. O apie CSV kodus ish vis
geriau neuzsimint - alpsta useris. Bent jau mano pirkeju rate.

"Ugnius Kiguolis"  wrote in message news:ipc036$556$1@trimpas.omnitel.net...

tai ir nesakyk, kad cia kazkoks mistinis paypal, tiesiog prijunk ten
paypal ir viskas. nulis problemu. ismes kad reikia ivesti kortele, ives
ir sumokes.