Tema: Re: Mokejimai.lt zajobai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-28 17:52:49
Nu matai - liaudies svietimas Motinos Terezes pgrindais i mano planus
neieina. Man kad tik sau paemus pinigus ish kliento jam atrodanciu
patogiausiu budu :).

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

O kaip paypal? butu gerai visus ant jo pripratyt :) bent man asmeniskai tai
patogiausias budas kazka pirkt, ipac jei kazka gaves i paypal tai is kart
galima pirkt be banku.