Tema: Re: Del serveriai.lt dedicated
Autorius: Arvydas
Data: 2009-02-27 09:34:54
Serveriai.lt serveriuose talpiname gerokai mažiau svetainių nei
tie serveriai gali aptarnauti ir kiekvienas klientas gali tuom
įsitikinti peržvelgęs savo serverio apkrovimo statistiką.

Išimtis - oposumas. Nepasaint to, kad jame svetainių dar mažiau
nei kituose mūsų serveriuose, dėl n kartų čia išdiskutuotų
priežasčių jo apkrovimas didelis.