Tema: Re: Del serveriai.lt dedicated
Autorius: Arvydas
Data: 2009-02-26 18:41:00
Nedidelis papildymas: OpenVZ atveju swap nebuvimą kompensuoja
didesnis RAM kiekis, o sunaudojus visus resursus, procesai
tiesiog negauna resursų, jei jų pareikalauja papildomai. Tuomet
jie gali arba tęsti darbą arba baigti - priklauso nuo programos
strategijos. OpenVZ nėra budelis ir pats nieko neužmušinėja :)

Ir tas swap sureikšminimas gan juokingas - juk jei serveris
pradeda smarkiai swap'intis, reiškia jis arti smigimo. Kas yra
blogai nepriklausomai nuo to, koks serverio tipas.