Tema: Re: Del serveriai.lt dedicated
Autorius: Artūras-M
Data: 2009-02-26 10:19:24
Artūras Šlajus wrote:

> openvz
> is to isplaukiancios pasekmes: ner swapo

Nėra taip blogai su OpenVZ kaip kad bandoma aiškinti. Swap nėra, pritrūkus
resursų yra užmušinėjami procesai taip, yra toks faktas. Tačiau naudojant
garantuotų resursų ribose viskas savo vietoj, problemų nėra. Virtuozzo / OpenVZ
sukurta bizniui, su tais pačiais RAM / HDD / CPU parametrais, gali pateikti
pirkėjui virtualius serverius, kurių darbinis pajėgumas realiai skirsis 10
kart. O kaina gali būti pvz ta pati, arba skirtis nežymiai. Ryškus to pavyzdys
yra http://english.keyweb.de/vrsrds/index.shtml, kur ta pati Virtuozzo
technologija, tačiau kita interpretacija. Ir kai kalbam apie VPS, kuris teisę
gauti VDS varda, tai kaina nebūna žema.

 > ir jeigu ishtrinsi magiska
 > palaikymo paketa - viskas uzhsilenks

Į OpenVZ VPS negalima instaliuoti "udev", tik tokiu atveju VPS lenkiasi. Tas
magiškas failas ir yra tik šio veiksmo draudimas. Atstatymas nėra sudėtingas,
tik reikalingas supporto įsikišimas.

> be to isgirdes apie ju supporta (o mum px) tai kazkaip apsigalvojau :)

Supportas VPS / VDS / Dedikuoti serveriai yra specifinis dalykas, jeigu
neužsakai atskirai paslaugos, suportas yra nulinis. Kita kalba, kaip kas tą
"nulinis" supranta ar interpretuoja. Šiai paslaugų kategorijai pagal nutylėjimą
galioja taisyklė - ssh prieiga veikia, reiškia į supportą nėra ko kreiptis.
Papildomai galima sudaryti kitą sutartį.

Aš niekada negerbsiu serveriai.lt už tai, kad jie praktiškai žemiausio lygio
VPS oficialiai pavadino "Dedikuotu serveriui". Tai yra grubus etikos
pažeidimas, klientų klaidinimas ir taip toliau. Iš esmės, galima prilyginti "25
kadrui", žmogui brukamas Dedikuotas serveris, ir tarp kita ko prierašas, kad
tai VDS. OpenVZ man net VDS nesiverčia liežuvis pavadint.
Dabar su kiekvienu klientu tenka atskirai aiškintis, kas yra tas dedikuotas
serveris ir kodėl pas serv.lt VPS kainuoja brangiau nei serveriai.lt dedikuotas
:-)  Taigi artimiausiu metu pas mus taip pat atsiras analogiškos kainos
paslauga su išaiškinimu, kad Lietuvos rinkoj yra aferistai, kurie tą paslaugą
drįsta vadinti dedikuotu serveriu.

"
Dedikuoti serveriai

Didelio patikimumo bei lankstumo pageidaujantiems klientams rekomenduojame
nuomotis atskirą serverį (angl. dedicated server), patalpintą viename iš
pažangiausių duomenų centrų Lietuvoje ar JAV. "

Tfu!