Tema: Re: vel... subdomain svarba SEO
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-02-26 17:23:58
"Findoo" <alaus@danguje-nera.com> wrote in message news:go6b2b$ao6$1@trimpas.omnitel.net...
> http://uklausa-zodis1.saitas.tld yra atskiras saitas, o
> http://saitas.tld/uzklausa-zodis1 - saitas.tld puslapis. Tai nera vien url
> struktura.

Parašysiu, bet jau paskutinį kartą, nes kažkaip sunku su tais vėjo malūnais.....

Taigi, aš puikiai suprantu kaip kas traktuoja URL'us/adresus/domenus/subdomenus. Pats darau tą patį. Tu darai tą patį ... ir mūsų visų Dievas Gūglas daro tą patį.

Bet deja klausimas buvo ne apie tai, kaip kas ką traktuoja. Klausimas buvo - kaip kas nuo ko priklauso, kokią įtaką daro tas skirtingas tarktavimas.

Ir vėlgi pridursiu, ta įtaka yra labai maža, kad jos galima net nepaisyti. Nei rezultatų pateikimo nei indeksavimo greičio kontekstuose, nes yra kitų, svarbesnių veiksnių, kurie tuos dalykus įtakoja apčiuopiamai ir +- pamatuojamai.

Jeigu svetainės dalys turės kabėti ant skirtingų IP - puiku, daromi subdomenai, jeigu ne net nereikia gaišti laiko ir švaistyti energijos blusinių skirtumų ieškojimui, nes nepastebėsi šalia praeinančio dramblio....

-Mindaugas J.