Tema: Re: vel... subdomain svarba SEO
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-02-26 15:08:44
"Findoo" <alaus@danguje-nera.com> wrote in message news:go633e$roi$1@trimpas.omnitel.net...
> Stiprinti viena domena/saita visada lengviau, negu kelis (siuo atveju
> subdomenus).

Kuo skiriasi "stiprinimas" šių dviejų grupių, nesigilinant į vidinę architektūrą/linkus ir t.t.:

1:

http://tema1.saitas.tld/
http://tema2.saitas.tld/
http://tema3.saitas.tld/

2:

http://saitas.tld/tema1/
http://saitas.tld/tema2/
http://saitas.tld/tema3/

> + tokiu atveju gaunasi daug saitu su 1 psl. (vietoj 1 saito su n puslapiu,
> kas naturaliai buna). Uzteks? :)

Tu čia kalbi apie traktavimą. Kaip ir rašiau anksčiau kiekvienas gali traktuoti viską savaip ir pagal tai kažką keisti savo veiksmuose. Žiūrint iš savininko pusės tu viską gali traktuoti vienodai ir su savo kažkokiu tai cms/configu nematyti absoliučiai jokio skyrtumo ar ten 3 subdomenai ar ten 3 katalogai.

Kaip tokį dalyką traktuoja koks nors gūglas yra kitas dalykas. Klausimo esmė yra - kokią įtaką tai daro SEO. Aš manau, kad jokios. Čia galbūt galėčiau išvesti analoginį klausimą: kokią įtaka automobilio važiavimui daro valstybinio numerio raidžių/skaičių eiliškumas? (-;

-Mindaugas J.