Tema: Re: vel... subdomain svarba SEO
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-02-26 14:09:23
"Artūras-M" <arturas@hela.lt> wrote in message news:go5uu2$k7h$1@trimpas.omnitel.net...
> vardas.domenas.tld yra atskiras puslapis, gali būti kitas IP, kitas planetos
> pusrutulis ir kitas savininkas. Tuo tarpu domenas.tld/vardas bet kuriuo atveju
> yra to paties tinklapio katalogas.

Ir kaip tai siejasi su klausimu/atsakymu? (-;

Kad skiriasi tai visi supranta, ypač programuotojai/adminai ir paieškos sistemos.

O ar yra įtaka SE rezultatams tai čia jau gali bandyti paneigti su kokiais nors argumentais (-;

Aš asmeniškai manau, kad šito dalyko svoris visame saito/dokumento vertinime yra niekingai mažas, kad vertėtu tuo iš vis rūpintis.

-Mindaugas J.