Tema: Re: HOSTING: Daug TB storage, Europoje, kur?
Autorius: Feniksas
Data: 2009-02-25 02:12:56
deja noriu pripazint, kad Arturas-M teisus.
S3 ir panasus cdn kaip rasiau - netinka!  15 USct kaina uz GB - per daug.
bus ~20-30TB trafiko per men, kuris dauguma bus media failai - ne html,
pripumpuotas baneriu, kurie tau nesha pinigus ar smth.
apie administravimo nebuvima gal nereikia... dauguma naudojamu programiniu
paketu bus open-sourciniai, kurie yra metai-du iki savo konfiguraciju
pritaikymo prie cdn, reikes samdyt dar programeriu, kad perrasinetu.

kolkas viksas samatos kurimo stadijoj, veliau ziuresiu.  esme, kad reikia
pigaus storage ir pigaus traffic, visa kita gali pasiulyt bilekas.
pvz 1/4 tokio pajegumo uztektu http://www.sun.com/servers/x64/x4540/  -
realiai nereikia tiek cpu galios ir gali buti dedes Jono is kokio nors UAB
"Rimti geltoni serveriai" protingai surinktas

kiek per sia diena pavyko susiskaiciuot,  viskas linksta link colocation LT
ar artimajame uzsienyje