Tema: Re: HOSTING: Daug TB storage, Europoje, kur?
Autorius: Artūras-M
Data: 2009-02-24 23:06:02
lauris wrote:

> Tai ar skaitei
> http://blogs.smugmug.com/don/2006/11/10/amazon-s3-show-me-the-money ? :)
> Esme yra visos infrastrukturos ir palaikymo kaina, o ne 5 TB.

Man nereikia skaityti ir taip aišku. Čia tipinis pavyzdys kai lietuviams
atrodo, kad viskas ką siūlo užsienio kompanijos sviestu tepta, o kas siūloma
lietuvių š... smirdi. Pas mus administravimas pigesnis nei vakaruose,
kvalifikacija tikrai ne žemesnė. Tau su 40 GB ir 0 trafiko gal ir ekonomija,
tik jeigu apkrausi trafiku, pamatysi kad susidaro pasiutę pinigai. Aš tau irgi
galiu duoti 40 GB už tuos pačius kelis žalius su salyga kad nebus trafiko ir
nebus apkrovos. Stovi pas mane terabaitais laisvos vietos ;)
Viena kas yra pas amazon - tai infrastruktūra apipi@_inėti tokius lengvatikius
kaip tu ;)