Tema: Re: HOSTING: Daug TB storage, Europoje, kur?
Autorius: Artūras-M
Data: 2009-02-24 20:34:57
Feniksas wrote:

> ok, jei Lietuva, tada kur??? 100EUR uz 1TB dar normalu, jei kitas "farshas"
> geras - tiktu.

Čia grynai detalės. Matau povandeninius akmenis juridine prasme. Pirmiausiai
reikia išsiaiškinti kokios galimos problemos ir kur galima ką laikyti ;)
Antras klausimas planuojamas kanalo užimtumas. Trečias - duomenų saugumo
problema. Jeigu aktualus saugumas, tuomet reikalingas RAID, tai keičia
situaciją, nes kyla kaina. Žinant atsakymus į tai, galima maketuoti.

> schema turetu buti tokia: 1-3 frontendiniai servai, su connectionsu i dar
> viena storage deze, pageidautina 1Gbit, apie ext SCSI ar koki greitesni
> stebukla nesvajoju... o tada jau susimoku ar man reikia 5TB ar 20TB ar
> daugiau. Storage dezeje bus tik failai, bet jie bus daznai accessinami, tad
> standartinis backup serveris kaip ir nepaveztu.

Jeigu Lietuva, tai pilnai įmanoma komplektuoti vieną iSCSI masyvą ir vieną ar
kelis frontend serverius. Jeigu EU, tai ko gero krūva atskirų serverių su
atskiru prijungimu prie interneto arba kažkokį tai frontend'ą, kuris dalintų
užklausas. Tačiau vėl gi reikia žinoti kas tuos failus dalins ir kaip.
Jeigu man reiktų tokią sistemą kurpti, tai išsibandyčiau viską su vienu
serveriu. Tada būtų aiški reali situacija, realios apkrovos. Iš esmės viskas
susiveda į pinigus ;)
Beje, pastaruoju metu daug užklausimų gaunu būtent šia tematika. Tačiau kol kas
tai tik ketinimai, gatavo sprendimo dar neturiu. Kažkaip rusai labiau
akcentuoja ne disko dydį, o lankytojų skaičių. Kalba apie ~100000 unikalių
parai. Pagal paskaičiavimus tai minimum 15 - 20 TB srauto mėnesiui, grubiai
neribotas 100 mbps...