Tema: Re: bajeris
Autorius: simutis
Data: 2010-07-05 02:45:51
"alias" <martin@saulis.dylyt.zys.com> wrote in message
news:i0qtl1$co7$1@trimpas.omnitel.net...
> Ka ziuret su IE8? Palaiko jis max-width'a.

bet konkreciu atveju is to jokios naudos, tai apie ka dar kalbet tada?

> Matai, jeigu stengsies daryti, kad viskas graziai veiktu ant IE6/7, be
> tokiu dalyku kaip zoom neapsieisi, expression prireikia daug reciau, bet
> prireikia. Nei zoom nei expression nera 'validus' -- todel tenka kisti
> juos i atskira faila ir spjauti tokiu atveju ant validumo.

is esmes galima apsieit. kitas klausimas, ar yra noro. nu tai cia jo, is tos
serijos, ar naudot table, ar koki tai ie-hacka. pastaruoju atveju
developinimas gal biski greiciau vyksta.

> Visiskai validu koda gali sau leisti tik entuziastai, kuriu nevarzo
> taisykles is auksciau.

gali but. is esmes reiketu ziuret, ar viskas veikia taip, kaip turi veikt,
ir tiek, kaip ir daro koks google del protingu priezasciu.

> O kada snekame apie didziuli pelna nesancius tinklapius, kur kiekvienas
> elementas yra apdiskutuojamas 'business' veikeju, ir kurie velniskai bijo
> tokiu dalyku kaip progressive enhancement -- tenka daryti taip, kad
> tinklapis vienodai atrodytu ant visu populiariu narsykliu.

nesusidures as su tais didziuli pelna nesanciais tinklapiais, bet tai
galvoju, kad jokio skirtumo, ar tas pelnas didziulis, ar siaip kazkoks.
tiesiog nera prasmes jo prarast. aisku, jeigu tinklapis koks nors
svietejiskas, tai tegul. tik tada velgi - nesinores niekam rodyt tokio darbo
:)

> Cia jau table'ai neisgelbes.

nesupratau sio teiginio.

> Beje, ie6 mano darbdavys jau pradeda po biski kratytis, sklande cia
> emeil'ai, raginantys instaliuotis naujesnes narsykles. Tik mums, kaip
> frontend'scikams, aisku iki visisko IE6 atsikratymo dar toloka.

darbdavio vietoj tai gal yra logikos. tipo vistiek tu nesklandumu nebus
labai daug, o laiko susitaupys, daugiau darbo eis padaryt, daugiau pinigu
pavyks uzdirbt :)

tai tipo visokiu tu situaciju buna, bet visiskai i ie6 nespjauciau dar. o
jei koks darbdavys sakytu, kad nereik i tai ziuret, tai puiku, man tik
pinigai terupi, nesu as joks entuziastas :)