Tema: Re: bajeris
Autorius: alias
Data: 2010-07-05 00:15:14
Ką žiūrėt su IE8? Palaiko jis max-width'ą.

Matai, jeigu stengsies daryti, kad viskas gražiai veiktų ant IE6/7, be tokių dalykų kaip zoom neapsieisi, expression prireikia daug rečiau, bet prireikia. Nei zoom nei expression nėra 'validūs' -- todėl tenka kišti juos į atskirą failą ir spjauti tokiu atveju ant validumo.

Visiškai validų kodą gali sau leisti tik entuziastai, kurių nevaržo taisyklės iš aukščiau.

O kada šnekame apie didžiulį pelną nešančius tinklapius, kur kiekvienas elementas yra apdiskutuojamas 'business' veikėjų, ir kurie velniškai bijo tokių dalykų kaip progressive enhancement -- tenka daryti taip, kad tinklapis vienodai atrodytų ant visų populiarių naršyklių. Čia jau table'ai neišgelbės.

Beje, ie6 mano darbdavys jau pradeda po biškį kratytis, sklandė čia emeil'ai, raginantys instaliuotis naujesnes naršykles. Tik mums, kaip frontend'ščikams, aišku iki visiško IE6 atsikratymo dar toloka.

--
аrtificiаl lifeform intеndеd for assassination and sаbоtagе