Tema: Re: kuris WYSIWYG labiausiai SEO friendly?
Autorius: simutis
Data: 2010-06-24 16:13:26
Siaip Kiguolis teisingai sako. I smulkmeneles nelabai verta gilintis, o
esminius dalykus tai turbut ir su kokiu Dreamweaver galima padaryt, nors as
pvz. naudoju Notepad(++), nes taip gaunasi paprasciau viskas, todel jo irgi
nereikia nurasyt :)

O pvz. Wordpress nenori? Viskas ten yra pakankamai gerai, ypac kokia
normalia tema dar patweakinus pagal poreikius. Mazam saitui net nelabai
verta daugiau kazka gilintis.