Tema: Re: kuris WYSIWYG labiausiai SEO friendly?
Autorius: Bigman
Data: 2010-06-19 19:06:46
On 6/19/2010 3:30 PM, Cube wrote:

> Butent, be to patarimas originaliam postintojui - jei tiek apie puslapiu
> kurima tezinai, tai pamirsk visai ta seo ir pasistenk kad turinys butu
> informatyvus ir originalus. Taip gausi didziausia nauda googlo
> atzvilgiu. O jei darai standartine svetaine, kaip n kitu, bet galvoji,
> kad va padarysiu ji labai seo friendly ir atsirasiu virsuje - nieko
> neiseis.

  Zina zinau.

Ir apie tai, kad sekme gal 80% lemia kitkas (turinys +ISORINE
optimizacija) - nei minutei nepamirstu.

Betgi vidiniu SEO REKALAVIMU atmest irgi negalima. Kam daryt belekaip,
jei galima ISKART daryt teisingai

Jei is VISU (N) konkuruojanciu svetainiu pvz (N-3)  kurejai/savininkai
isvis rodos nera to zodzio "SEO" girdeje, tai manau  - pakliuti su tam
tikrais keywordsais i gugles TOP-10 nera toks jau visai beviltiskas
reikalas.
Tuo labiau kad ta svetaine, kuria reikia man perdaryti, dabar SEO
atzilgiu yra visiska "nuline", bet visgi gugles suindeksuota jau pries 8
metus, ir  turi pagerank 3 (net keista).  Zodziu sioks toks pirminis
potencialas jau yra.

Aisku, galima butu sukurpt viska su bet kuo, ir poto jau SEO islaizyt su
notepadu. Bet nenoriu tokio mazohizmo.
Tuo labiau , kad esant netvarkingam ( nesvariam) html kodui  - nelabai
jau ka ir "beislaizysi"